måndag 31 mars 2014

Måndag

Idag blev det soligt o fint till slut. När jag först vaknade imorse var det mulet o grått, jag somnade om igen och sen vaknade vi inte förräns klockan var efter 11. Igår var det samma sak, då sov Liam jättelänge. Jag låg vaken i sängen och spelade spel på min mobil och läste bloggar.. sen ringde Anna och vi pratade en stund, när jag lagt på fick jag gå in o väcka Liam för då var klockan efter 12! Använda Liam som tidig väckarklocka går inte..
När vi gått upp och jag gjorde frukost till honom i köket så hittade han fjärrkontrollen tydligen för när jag kom in i vardagsrummet så satt han i fåtöljen och tittade på tv-shop som visade damunderkläder, ha ha!

Så här ser vår rabatt i trädgården ut just nu. Krokusar och påskliljor på väg upp men inget utslaget ännu.
Liam ville ta en tur i sulkyn och blev sur när vi inte skulle det.
Jag gjorde rent grillen och tog bilder på den så att vi kan sälja den innan vi åker. Liam lekte i trädgården.
Han plockade mossa och gav till mig.
På språng med ena handen i fickan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar