onsdag 5 mars 2014

Onsdag

Fullspäckad dag kändes det som, när vi väl hade vaknat vill säga..
Jag vaknade runt tiden när vi brukar gå upp men Liam sov så då somnade jag också om, vaknade ett par gånger till och lyssnade efter honom men inget hördes så somnade om igen och sov till kl 12!!!!!!! när Liam äntligen behagade vakna o väckte mig med sin skönsång. Tur jag inte har honom som väckarklocka. Stackars Sam hade redan varit vaken i 6 timmar när jag o Liam klev upp, haha!! 
Det här vaknade jag till imorse, de två turtorduvorna på sängen.
Såhär såg det ut när jag bytte blöja på Liam. Gibby underhöll honom åt mig och slickade till en fin frisyr på honom som vanligt.
Liams nya favoritleksak är hörlurarna som han går runt med hängandes runt halsen hela dan som en tonåring. Jag har skrivit på examensarbetet hela dan och städat, när Sam kom hem från jobbet ikväll så åkte vi och storhandlade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar