lördag 7 juni 2014

Lördag del 2: flygtur!

Idag flög jag en gratis flygtur i ett sånt här fallskärms-flygplan. Jättekul!!! Här kommer det ner för landning.
Precis efter att vi lyft, kvällssolen var jättefin. Det var bara jag och så piloten som satt framför mig förstås.
Långt där nere på åkern stod de andra. Sam sa att Liam hade börjat gråta när jag lyft. Stackas Liam var kanske orolig över mamma eller så var det oljudet.
Vackert.
Vägen som leder rakt ner mot badplatsen vid sjön dit vi brukar åka.
Byn.
Fin utsikt igen.
Gården.
Det var en riktig energikick att flyga, så glad att jag vågade! Sam bangade för han hade bara t-shirt på sig och tyckte det skulle vara för kallt där uppe, det var ganska kallt faktiskt jämfört med nere på marken, och så vinddraget med förstås. En av killarna sa att det var cirka 200 meter högt som vi flög.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar