torsdag 9 maj 2013

Torsdag och Liams första steg!

Idag tog Liam sitt första steg!! Han stod upp och jag höll honom i händerna, sen släppte jag och han tog ett steg mot mig utan att hålla i något innan han fick fatt i mina händer igen. Egentligen tog han ju ett steg tack vare att han inte vågade stå själv utan att hålla i mig ;) Han är lite försiktig av sig men får bättre och bättre balans för varje dag märker jag.

I eftermiddags var det en kille här från satellit-företaget som vi har vår tv o internet genom. Han skulle fixa med vår mottagare och 3 timmar tog det innan han var klar. Gula katten var framme o nosade på honom hela tiden ('oj vilken stor katt' sa han, ha ha) och Liam var konstigt nog inte alls rädd utan log och 'pratade' mot honom. Så slapp jag själv att kallprata så mycket... ;)

Här kommer lite bilder från ikväll. De är lite suddiga men det var inte jag som höll i kameran ;)

 
 Han har blivit så lång...
 

Här börjar han klappa händer som han ofta gör åt kameran...
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar