fredag 12 december 2014

Fredag

Skönt med fredag igen. Jag gick en timme tidigare från jobbet idag eftersom jag jobbade en timme extra igår och sen efter det hade vi julbord. Blev en massa mat över så behövde inte ta med lunchlåda idag. 
Liam bjöd på sina pepparkakor med mjöl i ansiktet. De två ljusaste kakorna är de som Liam kavlade ut med massa mjöl i, haha.
Hyacinterna slår ut mer och mer för varje dag. Eller för varje timme egentligen.
Katterna trängde sig i sängen.
Får bilder ibland från Sam när jag är på jobbet.
Skrattade när jag fick denna bilden av Sam när jag var på jobbet. Liam har fortfarande pyjamaströjan på och hängselbyxor som jag vet är för korta i benen och ser roliga ut. Sen har han en svart apa som sitter som en ryggsäck på magen fäst med kardborre bakom ryggen. Och så vänder han bort huvudet såklart eftersom han inte vill va med på bild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar