onsdag 13 mars 2013

Onsdag

 Igår natt var det cirkus här... Vi vaknade kl 2 på morgonen av att Liam var förtvivlad för att han var täppt i näsan och hostade.  Att han var ledsen och skrek gjorde bara hostan ännu värre. Till slut lyckades jag vagga honom till sömns i famnen och väntade en kvart för att vara säker på att han sov så att jag kunde lägga tillbaka honom i spjälsängen. Då vaknade han såklart och blev förtvivlad igen. Till slut sov vi allihop igen kl 4 på morgonen, 2 timmar senare.
Och sen vaknade vi kl 11.30 på förmiddan! Även Liam tog sovmorgon ända till dess och som tur var så hade Sam ledigt idag, skönt att få sova ut efter den natten! Idag har Liam varit som vanligt, men fortfarande lite snuvig så jag hoppas att vi slipper en likadan natt igen.
 
Idag så sköt jag & Sam bågskytte. Jag sköt för första gången på 20 yards och det kändes jättelångt bort. Men jag sköt inte utanför tavlan i alla fall och det bästa jag fick var en 9:a.
 
 
Liam är så lycklig över fiskarna och hjälper till med att sköta dom.
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar