måndag 4 mars 2013

Söndag & Måndag

 
Liam har fått sin fjärde tand!! Den måste ha kommit redan för några dagar sedan för när jag upptäckte den igår kväll så var den redan en bra bit igenom tandköttet och lyste vit. Den kom i överkäken denna gången med, höger hörntand.
 
Här sitter han på golvet hos frisören igår med sina medhavda leksaker. Han var tålmodig ända tills mitt hår blev fönat, då började han gråta i panik med stora tårar. Det var ju första gången han såg o hörde en hårfön så det kanske var därför, eller så trodde han att den var farlig för mig, han har ju inga problem med dammsugaren hemma annars.
 
 
En dålig bild men man ser att håret blivit lite ljusare i alla fall.
 
 
Här är Liam imorse med lur i blicken och en stor dreggel-fläck från honom på soffan.
 
 
Här är han med den enligt honom jätteintressanta stora dammsugaren. Den ska såklart utforskas och allra helst vill han slicka på munstycket. Som omväxling till toastolen. Och nycklar. Han älskar smaken av nycklar.
 
 
Idag tog vi den lilla sulkyn när vi gick ut för jag skulle till gymmet och anmäla mig där.
Det gick bra, alla e så trevliga o artiga o håller upp dörrar och kallar mig ma'am o håller på. Jag har också börjat bli så där konstig själv som måste börja kallprata med någon om vad som helst bara för att man råkar befinna sig i samma rum, inte alls likt mig annars.
Men jag har i alla fall inte hunnit bli fet än. Sams pappa frågade mig igår när jag skulle börja ''put some American meat on my bones'', förhoppningsvis aldrig svarade jag, lol.
 
 
Sonen & jag.
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar