lördag 20 april 2013

Lördag

Idag har vi bara varit hemma och tagit det lugnt, förutom en liten promenad till affären. Jag kopierade alla mina bilder och dokument från datorn till cd-skivor, totalt blev det 7 st fulla. Så nu slipper jag oroa mig ifall att datorn skulle krasha, verkar ibland som att den sjunger på sista versen. Nu ikväll gick jag till gymmet. Tog en bild på ett blåmärke på min arm som jag fick efter att Liam bet mig igår. Han har börjat bitas ibland när han kramas för han förstår ju inte riktigt att det gör ont, men vi markerar i alla fall tydligt att det gör det, säger "nej" och sätter ner honom på golvet. Och då börjar han alltid gråta. Idag fick jag ont av att jag slog i kylskåpet och sa "aj" och med en gång så började Liam störtgråta, han trodde kanske det var hans fel ;) Så lite grann kanske han börjar förstå i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar