måndag 29 april 2013

Måndag

Igårkväll rätt så sent så hör vi plötsligt 5-6 pistolsskott rätt så nära. Inte jättenära men nog i samma kvarter. Katterna sprang o gömde sig med låga ryggar och stackars Liam vaknade. Sam gick ut på verandan (beväpnad under tröjan för säkerhets skull, lol) och flera grannar var också ute på sina för att se vad det var som hände. Vi blev inte mycket klokare och det var inget om det på nyheterna idag heller men lite underligt var det, klockan var liksom 11 på kvällen, mitt inne i stan..??

Liam lyckades inte somna om igen förräns runt kl 12. Hörde honom prata imorse efter nio som vanligt så jag gick upp o började göra mig iordning. Men Liam hade andra planer o somnade tydligen om till kvart över 11!! Så himla praktiskt att jag har lyckats få en son som är precis som mig och uppskattar sovmorgnar.

Idag har han krupit runt o försökt plocka upp saker från golvet med bara tänderna. Sen krupit runt med de grejer i munnen som han lyckats plocka upp, som en hundvalp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar