söndag 1 juni 2014

Min 28-års dag & Liams 2-årsbilder!

Jag tog 2-årsbilder på Liam och lyckades till slut få några stycken som blev bra. Det var mycket lättare att ta bilder på honom förra året när han gick med på att sitta still och le mot kameran på beställning :)
 




 
Så här såg det ut i början..
 
 
Vi firade min o Liams födelsedagar hos mamma i Åby.
 
 
Liam klämde på paketen.
 
 
 
 
 
I det stora paketet fanns en trehjuling som båda jag, Anna och Michael har haft när vi var små.




 
Liam steg inte ens av trehjulingen när vi åt tårta utan hade den som 'stol'.
 
 
Lilla familjen.

 
 
 


 
Liam fick smaka på 'vanlig' tårta för första gången.
 



 


Trehjulingen var den stora favoriten, han blev förtvivlad när vi packade in den i bakluckan på bilen innan vi skulle köra.




 
Liam underhåller sig själv med min necessär på badrumsgolvet. Det närmaste jag kommer att få skita ifred om jag inte vill lyssna på att han knackar på dörren ända tills jag blir klar.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar