fredag 1 februari 2013

När han borde sova...

...så är de roligare att stå upp i sängen.

1

Idag har det varit lite segt. Jag fick gå upp tidigt för hyresvärden skulle komma förbi runt 9 och hämta hyran. Jag tänkte att detta kunde ju lika gärna betyda en halvtimme senare eller tidigare. Så efter att Sam hade åkt så kunde jag inte somna om för det var ändå inte lönt. Sen kom han ändå inte förräns halv 10 så jag missade sovmorgon när Liam sov ända till 20 över 9, ha ha.

Annars inget nytt, vi har tvättat idag och Liam verkar gilla avokado lika mycket som jag gör :)
Jo just det, igårkväll när vi badade Liam tog han sig ut badkaret på egen hand när han var klar. Han ställde sig upp och sen kravlade han över kanten och ner på badrumsmattan på andra sidan. Som en apa. Som tur är så är badkaret väldigt grunt (eller tyvärr, egentligen) så han riskerar inte att slå sig.

20130201_162405

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar