torsdag 14 februari 2013

Överaskning

Min alla hjärtans dag-överaskning från Sam var en rosa båge!
Vi åkte till bågskyttebutiken som även har en bågskyttehall med både piltavlor o 3d uppställda. De hade lagt undan bågen åt mig så de hjälpte mig med att justera den till rätt draw-length med mera, jag har den inställd på 30 pounds nu.

5

Sen fick jag provskjuta.. första gången fick jag strängen på armen när jag tryckte av och det gjorde ont som in i helvete och nu har jag ett gigantiskt blåmärke där!

6

Men sen gick det bättre och med de sista pilarna lyckades jag till och med skjuta en 10:a på 10 yards, ha ha! 3 pilar fick jag också, rosa & svarta som matchar bågen ;) Killen som hjälper mig på bilderna hade vunnit Pennsylvania state championship 2 ggr.

7

Liam tittade koncentrerat på alla bågar o pilar.

1

2

3

4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar