torsdag 24 januari 2013

Mitt i veckan

Igårkväll tog vi äntligen ut luftkonditionerings-boxen ur fönstret i vardagsrummet. På bilden ser man hur stor och klumpig den är, tung är den också! Jag kände hur det drog kallt igår från fönstret där den satt i och eftersom det är precis där Liam brukar hålla till så ville jag ha ut den.

Idag har jag börjat ''barnsäkra'' lite.. på andra bilden ser man att jag spärrat av alla sladdarna under det lilla bordet med en kartongskiva ha ha! Liam ska ju alltid krypa bort dit och pilla och tugga på sladdarna så fort jag tittar bort. Så bättre än inget i alla fall ;)


20130124_124239

Önskar bara att väggarna kunde vara vita! Det känns ibland som att man bor i ett pepparkakshus där allting går i hundra olika nyanser av brunt.

20130124_124255

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar