lördag 26 januari 2013

Städ-dag & mjölk i glasflaskor

Skönt med helg!

Idag har vi städat lite, Liam ville vara med o dammsuga som vanligt och sen storstädade vi badrummet. Eftersom Liam är så rörlig och snabb nu så brukar han få vara med mig när jag är i badrummet när det bara e vi två hemma, så jag kan hålla lite koll. Då kryper han såklart omkring där inne och ska smaka på allt som elementet, duschdraperiet och foten på toastolen så fort jag tittar åt andra hållet. Så nu kan han slicka på toastolen (usch jag får rysningar av att tänka på det) så mycket han vill i några dar i alla fall för nu är det riktigt riktigt rent där inne! ;)

Mjölken här köper vi i glasflaskor från en lokal bonde. Smakar gott! Sen diskar man ur glasflaskan och tar med dem tillbaka igen och lämnar in dem så får man en ny till billigare pris eftersom man återvinner flaskan.

1

2

3

4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar