torsdag 25 juli 2013

Fler bilder från förra helgen

Fick bilder skickade till mig igår av fotografen som tog bilder på bröllopsfesten vi var bjudna till förra helgen.
 
 
 
Här en bild pa Sams familj (de närmaste..)
Hans mormor o morfar sitter ner vid bordet i mitten och hans föräldrar står bakom dem.
Hans äldsta bror (halvbror) till höger om mig med sin fru bredvid. Deras ena son son står framför mig och den andra (lång!) längst bak.
Till höger om Sams pappa står Sams storebror med ena dottern i famnen, hans fru star framför/till höger om honom. Deras andra dotter sitter ner vid bordet.
Sams syster längst ute till höger, med sin man till vänster om sig o deras lilla ficka i famnen.
Och Sam, jag & Liam längst till vänster såklart ;)
 
 
 
Liam & Sam
 
 
Jag & Liam! Fick denna bilden både i färg o svartvitt, tycker de blev fina båda två.
 
 
Samma bild i färg:
 
 
Liam med sin farmor.
 
 
Så här ser Liam ut när han blir blyg, försöker gömma ansiktet lilla plutten.
 
 
Liam tittar runt.
 
 
Vet inte riktigt vad jag gör här.. petar på Liams ansikte? ;)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar