lördag 27 juli 2013

Torsdag & fredag

I torsdags gick vi till parken. På vägen dit svängde vi förbi mitt gym så jag kunde betala mitt kort, vi hann precis några minuter innan deras kontor stängde.
 
 
Liam var upptagen med att vissla.
 
 
Sen stannade vi för att fika.
 
 
Liam åt knäckebröd.
 
 
 
Grannen har jättehöga solrosor och majs.
 
 
Denna veckan har varit mycket svalare, helt perfekt väder.
 
 
Liam fick en ny liten flick-kusin som vi hälsade på i torsdags, bara 3 dagar gammal. Hon var lite mindre än Liam när han föddes, jag hade glömt bort hur små dom är! Och hur dom gnyr och rycker med armarna och hur dom letar med huvudet från sida till sida när dom vill äta, haha! När Liam såg henne så började han skratta ungefär som han gör när han ser en hund eller katt. Men så fort jag tog upp henne i famnen och började gulla så blev Liam jättekonstig, började gnälla, gråta och fräsa och var arg i största allmänhet hela tiden som jag höll i henne. Här hjälper han till med att vagga henne i gungan.
 
 
 
Här är Liam igårkväll när han spexade innan läggdags, gick runt och snurrade och 'dansade' över hela golvet. Igår satte jag nytt rekord i min pilskjutning, fick 268 poäng på 20 yards (max är 300), hade fått en ny lins i mitt sikte som förstorar bättre så nu blev det lättare att se..
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar