måndag 28 oktober 2013

Måndag

 Liam o jag vaknade 20 över 9 i morse. Gick upp och åt frukost, tände bras-elementet men som tur var så var det inte lika kallt inomhus som förra veckan. Sen tränade jag och duschade medans Liam lekte. Denna gången när jag tränade använde jag den stora pumpan från igår som vikt, haha. (När jag var klar så råkade Liam kissa på pumpan.)
Liam var så mysig i förmiddags och ville sitta i knäet och läsa och sjunga.
När han sov middag så la jag mig också i min säng o vilade lite med katterna som sällskap. Jag måste ha råkat somna för sen vaknade jag plötsligt av att någon kom in i rummet och la en hand på ryggen, blev livrädd! Lol, det var Sam som kommit hem extra tidigt från jobbet och skrämde skiten ur mig.
Ikväll åkte vi till bågskyttehallen och Sam sköt pil. Efteråt handlade vi lite och jag var jättehungrig så vi körde förbi burger king, jag frågade om de hade något glutenfritt, 'vad e det????' svarade tonåringen i kassan, lol. Jag orkade inte förklara så jag beställde en kycklingsallad istället, tur den var god i alla fall.
Här kommer lite bilder från när Liam o jag var i lekrummet medans Sam sköt pil. Vi läste böcker och la pussel.
Liams hår var rufsigt!! 
Här vinkar Liam till familjen i Sverige.
Liam blev trött mot slutet och gäspade. 
Jag och Liam som envisas med att ha nappen upp och ner.
Tjockisen och jag igen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar