söndag 20 oktober 2013

Söndag

Idag bakade jag nytt bröd igen och denna gången blev det faktiskt ätbart och gott.
På kvällen åkte vi ut till ett ställe med Sams bror och några andra för att vi skulle "sikta in" mitt gevär. Men det blev mörkt så himla snabbt så det blev aldrig av att jag sköt det, kunde inte se tavlan i skymningen med mina dåliga linser. Men Sam testade att skjuta det i alla fall. Efteråt åkte vi allihop till en Kines-buffe och åt kvällsmat. Det är lite knepigt att äta ute när man inte tål gluten så bra men det gick smidigt med buffe, plockade på mig kött, kyckling, lax, grönsaker o frukt.
Liam älskade maten och tyckte det var spännande att få dricka ur sugrör.
Och sen fick han beröm av de andra att han var så "väluppfostrad" haha. Han hade på sig sin nya rutiga skjorta idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar