lördag 28 september 2013

Lördag & gamla minnen!

Idag åkte vi till en farmers market och flea market (loppmarknad) där de hade lite allt möjligt.
Massor med frukt o grönt och kött från lokala bönder, vi köpte hem litegrann.
Sen fanns det massa annat att kolla på (loppis-grejer) men vi köpte inget av det. Sam ¨valde ut¨ några fula begagnade storblommiga tantkläder åt mig men jag vägrade.

Ikväll var det så kul för jag hittade min resedagbok på internet från när jag åkte iväg som au pair till USA 2006 och jag har precis suttit här och läst igenom inläggen i den, med några avbrott för att träna utfall och knäböj..
Hahha jag skrattade när jag läste om att jag köpt en snygg vit klänning men inte hade en aning om när jag skulle kunna använda den, det var den klänningen jag gifte mig i!
För den som vill och orkar finns de 20 inläggen på denna länken under rubriken dagboksinlägg: http://www.resdagboken.se/m/Vigge86/au-pair-i-pennsylvania-90680/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar