torsdag 5 september 2013

Torsdagsbilder

Idag hände nåt som var jätteäckligt när jag satte på mig mina skor.. när hela foten var inne i skon så kände jag plötsligt hur något började röra sig mot huden och kröp över huden (jag var barfota!). Jag har aldrig fått av mig skorna så snabbt förut och sen kastade jag den långt ifrån mig, ut från skon kryper en 3-4 centimeter stor cricket/syrsa. Usch, jag trodde det var en kackerlacka först, haha! Och sen kände jag liksom fortfarande känslan hur den kröp över skinnet långt efteråt...
 
Liam fick en gratis begagnad bil att ha i trädgården eftersom han gillar att putta runt på saker.
 
 
 
Ikväll sköt Sam pil o Liam o jag satt ute i gräset, det var så skönt ute.
 
 
Liam gick runt o lekte med höstlöv o annat..
 
 
Sen gick vi runt till baksidan för solen försvann.
 
 
& Liam gick upp o ner för trappstegen..
 
 
Sen knäppte vi några bilder på oss 2...
 
 
 
 
 

 

 

 

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar