måndag 23 september 2013

Måndag

Så var det måndag igen. Jag o Liam gick upp vid halv tio när han vaknade och sen åt vi frukost, tände några ljus och satte på värmen igen, bara 10 grader ute imorse. Liam älskar att titta på när jag tänder ljus, och när jag släcker dem också för den delen. Då står han och hjälper till med att blåsa på det.
Sen tvättade jag håret medans Liam lekte, då o då kom han förbi badrummet och ryckte undan duschdrapperiet så det blev kallt bara för att kolla så jag var kvar liksom.

I eftermiddags gick vi ut i trädgården, svårt att klä sig för det var sommarvarmt i solen men jättekallt i skuggan. Vi pratade i telefon med morfar o mormor o morbror Michael, som vi också fick ett kort av med posten idag.
 
Liam sopade verandan med tungan utstickandes.
 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar