lördag 14 september 2013

Lördag

Liams eksem på foten är nästan helt borta. I över 6 månader har han haft det där och vi har testat massa olika krämer o grejer men inget har funkat. Nu har han haft sitt halsband (mot eksem och andra syra-relaterade 'symptom') på sig i ca 2 veckor o de sa att man kunde se effekt av det efter 2-3 veckor. Häftigt att ett litet halsband faktiskt funkar så bra!!!

Själv så har jag ätit enligt paleo i 7 dagar nu, inget socker, säd eller mjölk bl.a.
Har drömt om kakor på nätterna men annars går det bra! Ska köra i 3 veckor till. Sover bättre, har ingen magknip efter maten längre, känner ingen tandvärk som jag hade varje dag innan och har fått bättre hy.

Liam fick en traktor med flak idag och var såå glad.
Och han fick en varm pyjamas med fötter, har letat länge efter en sån, minns att jag hade såna från usa när jag var liten.
Vi var ute i trädgården på kvällen när vi kommit hem från affären.
Liam stod o kollade på grannpojkarna som kastade fotboll.
Idag var det kallt och bara 15 grader, igår var det jättevarmt och vi kunde gå omkring i bara shorts ute (Liam kunde, jag hade tröja på mig med, lol)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar