torsdag 26 september 2013

Onsdag

Igår fick Liam ett paket med posten, en present från morfar, tack!
 
 
Så här glad var han efter att ha öppnat paketet, en jättesnygg Lakers-tröja!
 
 
 
Jag lyckades få honom att posera som en hockeyspelare, haha.
 
 
 
Han var så glad i sin nya tröja så jag passade på att knäppa lite fler bilder.
 
 
 
 
 
Sen gick vi ut till parken. Grannpojkarna var i trädgården igen så jag ville lämna dem ifred, lol. Egentligen var det inte så mycket att de fick Liam att gråta som var problemet i tisdags, en skitsak egentligen, utan mest att jag redan var irriterad på dem för att de förra veckan stal hans fotboll från vår trädgård (vilket de erkände dan efter när jag såg att de kom ut genom dörren med Liams boll i handen..) och för att de brukar slänga sopor typ glass in i våran trädgård som sen vi får städa upp. Dessutom är dom 14-15 år gamla. Jaja hur som helst.
 
Vi var i parken i en timme ungefär, under tiden hann Sam komma hem och bli orolig för var vi höll hus så ¨länge¨ så han började köra rundor och leta efter oss, hehe.

 

 
 

Fint sommar/höst-väder.

 

 
 
 
På kvällen åkte vi till Sams föräldrar som kommit hem från sin semester i Alaska.
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar